Werk en vrijwilligerswerk





Vorige weer vrijdag ben ik op sollicitatie gesprek geweest bij PostNL.
Het was een heel leuk gesprek. In het begin best spannend want ik zat er met nog iemand en die had er al gewerkt. Ik dacht, dit gaat hem niet worden... Alleen had de andere persoon twijfels en te veel vragen dus mocht die gaan. Met mij werd er verder gepraat en ze waren zo tevreden dat ik volgende week dinsdag al kan beginnen. 





Ook met het vrijwilligerswerk gaat het super!
Het blijkt dat ik zaterdag het 1000ste dekentje heb verstuurd. Het waren deze super mooie dolfijnen.
Lees hier het mooie berichtje dat op de site van Stichting De Regenboogboom staat.

Lees op de Facebooksite ook de mooie reactie de aanvraagster van het deken.  Het is zo hartverwarmend. Stiekem ben ik wel een beetje trots.

Nu weer op naar het postkantoor want het volgende pakketje mag alweer op reis.

~XOXO~



Reacties

Populaire posts van deze blog

Super makkelijke muts {haakpatroon}

Geribbelde muts {haakpatroon}

Cirkel Tuniek: deel 1